آخرین اخبار
کد مطلب: 124700
مسئول اردويي سپاه ناحيه لردگان خبر داد/
اعزام 300 نفر از دانش آموزان لردگان به اردوي راهيان نور
تاریخ انتشار : 1395/12/08 09:57:11
نمایش : 1633
مسئول اردويي سپاه ناحيه لردگان گفت: هدف از اردوي راهيان نور ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است.
اصغر انگارده، مسئول اردويي سپاه ناحيه لردگان در هفتمين مرحله اعزام راهيان نور شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان، هدف از برگزاري اردوي راهيان نور را انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل جوان دانست و گفت: اردوهاي راهيان نور از راه هاي مقابله با جنگ نرم دشمن است و به اين وسيله مي توان تاريخ حماسه و شهادت را به نحو شايست اي به نسل جوان انتقال داد.

وي، با اشاره به اين سخن از مقام معظم رهبري که مي فرمايند:« ياد و خاطره شهدا بايد زنده نگه داشته شود.» افزود: هشت سال دفاع مقدس تاريخي غرور آفرين و جاويدان براي ملت انقلابي ايران است که بايد آن را از نزديک ديد،با تمام وجود درک و دوباره با آن زندگي کرد و اردوهاي نور راه مناسبي براي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان است.

اسدالله بابامير، رييس اداره آموزش و پرورش لردگان نيز در جمع دانش آموزان اعزامي به مشهد شهداي شلمچه گفت: جوانان ما بايد از شهدا مدد بگيرند و به پيشرفت کشور کمک کنند.

باميري در پايان گفت: 300 نفر از دانش آموزان شهر لردگان در قالب 7 دستگاه اتوبوس تحت عنوان کاروان راهيان نور به مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام مي‎شوند، و از مناطق عملياتي اروندکنار، فتح المبين، طلائيه، شلمچه و وديگر مناطق عملياتي جنوب كشور بازديد مي کنند .

انتها يپيام/630 ل

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس